2011. március 12., szombat

Pif játék

Íme a legújabb játék, szokásomtól eltérően most egy olyan, ami van máshol is. (De nem kell aggódni, ma egy olyan pályázat kiírása jutott eszembe, amit még nem láttak e világ burgonyafogyasztói...)

Tehát akkor most Pif-játék, amit gondolom, már sokan ismernek.
(Gondolkodtam, minek a rövidítése lehet ez a Pif, arra jutottam, hogy Pálinkához Is Fogyassz krumplit.)

A szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.

3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

Én Tündéri Lonkánál jelentkeztem a játékra. Még az Ő játékán is van két kiadó nyeremény, ráadásul már március elsején szóltam, hogy lehet nála nyerni, csak rá kellett volna kattintani az "ehun e" feliratra. De úgy látszik, hiába akarok jót az olvasóimnak, bezzeg a siránkozás az megy, hogy ha valaki nem nyer!

A javaslatom: Azonnal tessenek jelentkezni a másik játékra is! Különben is, aki ott jelentkezik, sokkal jobban jár, mert ott sokkal szebb nyereményre számíthat.

Azt ugyanis, hogy mit fog nálam nyerni a három szerencsés, még nem tudom, de végül is egy évem van rá. Mindenesetre van kb. 16 ötletem, de hogy mit fogok készíteni, azt még nem tudom. (Lehet, hogy krumplistésztát. Céklával. (Ne tessék megijedni, ez szokásomtól eltérően most csak vicc volt.))

3 megjegyzés:

Pöndörön írta...

Hogyhogy még senki nem jelentkezett a játékra a mélyen tisztelt burgonyafogyasztók közül? Pedig a Vezérigazgatótanács már lassan 2 két hete meghirdette a Pálinkához Is Fogyassz krumpli-t. Mindig örülök az újabb játékoknak, és most is szívesn részt vennék, de nincs blogom.

Névtelen írta...

Nekem sincs sajnos, csak nem akartam itt offolni.
10napja semmi új bejegyzés, szerintem beteg a főigazgató úr.
Jobbulást!
Suzy

Névtelen írta...

Jelentkeztek páran, csak blog híján kitöröltettek :(