2015. február 17., kedd

A Krím függetlenségének hiteles története - Csak a krumplilekváron

Az orosz burgonyatermelés felvirágoztatására megérkezett hozzánk végre Putyin bácsi, valószínűleg emiatt van, hogy az elmúlt hetekben a rádióban minden gyógyszerreklám a gázok okozta kellemetlen hatások elhárításával foglalkozik, de nem akarok elkanyarodni túlzottan a lényegtől:

Hosszas kutatás után szeretném közzétenni, miért lett a Krím független, és miért csatolódott el az ukránoktól.
Meg kell itt emlékeznem arról a személyről, aki nélkül soha nem sikerült volna elkészítenem e hiánypótló történelmi kordokumentumot, köszönöm tehát saját magamnak, aki a tényfeltárás során mindvégig tartottam magamban a lelket.

Jöjjön hát, aminek jönnie kell:

Így lett a Krím független:

Putyin bácsi egy napon nagyon elszomorodott, de annyira, hogy nem tudták jó kedvre vidítani. Próbálkoztak persze a beosztottai mindennel, de még arra is gondoltak, hogy létrebombáznak a kedvéért egy új államot, mint annak idején az amerikaiak Koszovót, de ez sem ide tartozik.
Ha semmi jó nem vezet eredményre, meg kell próbálni valami rosszal - gondolták a környezetében lévő eszes emberek, no de mi legyen az? Hát ha valaminek rossznak kell lenni, érdemes talán a magyarokat megkérdezni, az egy olyan népség, amihez hozzáfogtak, abból még soha semmi jó nem sült ki, leszámítva persze a burgonyanemesítésben elért eredményeiket.
Megkérdeztek hát először is engem, hogy vajon mivel lehet jobb kedvre deríteni egy ennyire elszomorodott embert. Először nem is értettem, hogy lehet ilyen hülyét kérdezni, de aztán rájöttem, hogy mivel én vagyok kéznél, ezért engem kérdeztek. Az orosz hírszerzés tudta, hogy népüknek nagy tisztelője vagyok, és ők is igen figyelmesek szerény személyem iránt, egy alkalommal még egy romantikus gyertyafényes reggelit is előkészítettek számomra.
Nem akartam megmondani a kézenfekvő választ, mert a végén ha valami rosszul sül el, még majd rám kenik, így csak annyit mondtam:
-A megoldás nem annyira bonyolult, hogy azt csak Derrick felügyelő tudja kinyomozni, a megoldás úgy kezdődik K, R. A gyengébbek kedvéért elárulom, hogy a megoldást a konyhában kell keresni.
Mert arra gondoltam, bedob a Putyin bácsi valami  K, R-rel kezdődő, vagyis krumplis kaját, mindjárt jobb kedvre derül, ezt még egy kezdő burgonyatermelő is tudja.

Sajnos az orosz hírszerzés ezúttal tévesen értelmezte a megszerzett információt, pedig a mondás szerint a szovjet ember nem hibázik kétszer, mert a másodikra nincsen alkalom.
A hírszerzés ezúttal az alábbi téves következtetéseket vonta le:
- A megoldás úgy kezdődik K, R, és a konyhában kell keresni. Megnézve az elnöki rezidencia konyhájának hűtőjét, ott csak egy romlott krémest találtak, ami az ellenőrzést végző személy akcentusa miatt "Krímes"-ként került be a jegyzőkönyvekbe.
- A hivatkozott Derrick felügyelő a krimi műfaj kiválósága, akiről még egy kiváló dal is született. A következetesség elvét figyelembe véve és hosszú ível írva a megoldás krími.
- A végkövetkeztetés világos: Putyin bácsi jobb kedvéhez a Krímre van szükség.

A többit már ismerjük. Ezek állnak hát a történtek hátterében.

Jut is eszembe: Nem szeretne esetleg valaki küldetni velem valakinek egy krími képeslapot???


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocs, de még nem érkezett meg, hanem csak délután fog jönni. :-))

Névtelen írta...

Végre egy oldal, ahol a lényeget írják!
Köszönjük.
K. Dezső