2010. október 1., péntek

A jövő hét műtárgya - Krumpliromantika

Éppen közzé akartam tenni egy újabb bejegyzést, ami gyakorlatias tanácsokkal szolgál azt illetően, hogy ha valakinek nincs krumpliföldje, és így nem tud burgonyatermelőként tevékenykedni, milyen szakmát válasszon magának. De amint belépek a blogra, látom ám, hogy hivatalos burgonyaábrázolónk, Eszter blogjára két órával ezelőtt újabb krumplis műalkotás került fel, melyet ezúton is hálásan köszönök a blog valamennyi olvasója , valamint mindazok nevében is, akik csak a képeket nézegetik.

Tekintettel erre az örvendetes tényre, valamint hogy a hét műtárgyaként már került műtárgy közzétételre, így az újabb remekmű "A jövő hét műtárgya" címszó alatt szerepel. (Ez újabb ékes bizonyíték arra, hogy e blog megelőzte a korát...)

Következzék hát a jövő hét műtárgya, melynek címe: Krumpliromantika


(A műhöz tartozó elemzést a későbbiekben teszem közzé, jelenleg még annyira a hatása alatt vagyok, hogy nem találom a szavakat)

20 megjegyzés:

Burgonyamező írta...

Bombajó :) akarom mondani: Krumplijó :)

Krumpliföld írta...

Ti meg nem is tudjátok, de én holnap megyek oda, ahová Ti csak vasárnap fogtok :)))

netuddki írta...

Nem a bomba a jó, hanem a gomba a jó!!
Sietek is haza, mert tegnap kaptam vargányát, és a volt menyasszonyom ma rántott gombát készít. Krumplival.

netuddki írta...

Én viszont meg tudom nézni a Te hűlt helyedet vasárnap, de Te nem az enyémet szombaton!

Krumpliföld írta...

Nyertél, majd elképzellek...
délelőtt, vagy délután? :)

netuddki írta...

Te csak ne képzelődj, hanem figyeljél oda!

Krumpliföld írta...

Odafigyeltem :) Nagyon jó volt :) Mint mindig :)

Jámborka néni írta...

Engem meg az a megtiszteltetés ért,hogy Netuddki hangját hallgattuk feszülten távrecsegővel vagy negyed órán keresztül a fiatalabb fiammal,miközben hületlen helyünk se volt ott....Montam is magamnak:Ha ezt tudnánetuddki!!!!

Jámborka néni

Névtelen írta...

Ez nagyon jó eza hintászós krumplik téma! gratullálok. a művéznőnek!
Osijecko

MacccHiano Koimbrá Dellá Koronijjá Ijázvédó írta...

Na ha egy hétig gondolkodnék se tudnék kitalálni hasonlót se :)

Névtelen írta...

Ez nagyon aranyos!!!
suzy

netuddki írta...

Macchiano: Szerintem te csak ne gondolkodj

Fontolgatom, hogy a következő hét műtárgyaként egy szerény személyemről készített képet teszek ki. (Csak azért, mert Suzy az összes hét műtárgyához azt írja be: Ez nagyon aranyos.)

Horváth Ruth írta...

T.Netuddki
fentiekre
Hehe

Névtelen írta...

Tedd ki a képet, majd eldöntöm, mit írok be. :-))
Suzy

netuddki írta...

Már van kint egy. De lehet, hogy kettő.

netuddki írta...

Megszámoltam. kettő van.

EverYbodY írta...

Én is megszámoltam, és vagy nem fogyaszt elég krumplit, vagy nem jó krumplit eszik, mert nem úgy néz ki, mint aki fogy tőle.

Névtelen írta...

No ha lesz egy kis időm, ennek utánanézek, mert úgy látszik, lemaradtam valamiről.
Suzy

netuddki írta...

Nem fogyok, de nem is akarok.

Krumpliföld írta...

Én is mindig ezt mondom :)