2011. november 30., szerda

Egyperces 15. - Ki eszik bogáncsot?

Kérem a tisztelt burgonyafogyasztókat, ne olvassák el válaszuk előtt az alábbi fotón látható feliratot, mert úgy könnyű kitalálni. Tegyék meg tippjeiket. Kérem, ne csaljanak, és ne írják be a gugliba, hogy "bogáncsevő", mert úgyis csak e blogot kapják eredményként. (Ismét sikerült egy újabb összetett szót alkotnom - ajánlom Tiffanylda figyelmébe...)
A "bogáncsot evő" kifejezés már eredménnyel jár, a szamárhoz irányít el bennünket.
Én magam a kecskére tippeltem volna, de a mai nap óta a helyes válasz így hangzik:
Bogáncsot hárman esznek: a szamár, a kecske, meg én. (Ha értelmi képességek szerint csökkenő sorrendbe rendezzük a helyes válaszokat.)
Történt ugyanis, hogy ma személyes tiszteletét tette nálunk törzsolvasónk, Krumpliföld, aki előbb nagyon helytelenül válaszolt arra a kérdésemre, kér-e még diós tortát (vagyis kért még...), de e felelőtlen kijelentését követően bevett szokásához híven megajándékozta családomat egy teljes zacskó gumicukorral.
Megnéztem, miből készítik, és így tudtam meg, hogyan lehetek legegyszerűbb módon a kecskével és a szamárral egy étrenden. A bekeretezett részt tessék figyelni...
Azért megettem, mert van benne édesburgonya is.
Meg persze invertcukorszirup.

8 megjegyzés:

Éva írta...

Eddig sem néztem, de ezután még annyira sem fogom nézni hogy mi az összetevője amit éppen eszem! Nem érdemes megnézni. Attól nem fog jobban esni akár a cukor vagy akármilyen más ennivaló ha megnézem.Legfeljebb csodálkozom, mint most Te!

Névtelen írta...

Ha a bogáncs cukorhoz jó, akkor lehet vele teát is ízesíteni?
Suzy

Krumpliföld írta...

Ráadásul ez a márka a legjobb minőségű - ajánlott, mert állítólag valódi gyümölcsléből készült - gumicukor.
Sir Netuddki Kedves Családja - helyesen - a biodolgokat részesíti előnyben. Ez az egyetlen, amiben kivételt tesznek.
Nekem spec. a torta sokkal jobban ízlett :)

netuddki írta...

Éva: Én sem nézem, mert egyrészt jó gyomor mindent megemészt, másrészt sosem tudhatja az ember, mitől hízik.
Ennél a cukornál jobb a zöld-fehér béka formájú, az még büdös is, mint a bitumen.

Suzy: A bogáncs nem teához jó, hanem birkákat őrizni. Lásd Fekete István: Bogáncs c. művét. (Erről jut eszembe, akkor a kínaiak is esznek Bogáncsot...)

Krumpliföld: No ebben aztán sok gyümölcs van! (Azért hozhatsz máskor is, nem azért mondtam...)
Nem tudom, mire gondolsz "bio dolgok" alatt. Amin a boltban bio felirat van, az nálam tiltólistás termék.

Krumpliföld írta...

Neeem, amit a Kedves Voltmenyasszonyod termel és állít elő a konyhában :)

Krumpliföld írta...

Na holnap békásat kap Sir Netuddki, csak szagolgassa :)

Névtelen írta...

Szép hetet mindenkinek!
A fekete répa az azonos a marharépával? Csak mert akkor még egy takarmány van benne.
Suzy

Krumpliföld írta...

Szerintem nem, a marharépa vörös inkább.
Sir Netuddki hallgat ám, pedig már kedd van.