2012. május 25., péntek

Vigyázat, fokozódik a jólét!

Nem értettem soha az állandóan fanyalgó embereket, akiknek éppen mindig az aktuális rendszer nem tetszik. Mert ha valakinek nem felel meg az az adott burgonyatermelői vidék, ahol éppen tengeti életét, a következetesség azt diktálná, hogy költözzön egy olyan országba, mely országban nincs hagyománya annak, hogy panaszkodhassanak az emberek. Jelenleg Dél-Szudán erre a legalkalmasabb, tekintve, hogy még nincs egy éve, hogy létrejött. Ott bizonyára nem sújtja az ott lakó burgonyatermelőket, hogy hosszú éveket/hónapokat kell várni az egészségügyi ellátásra, vagy hogy megszüntetnek néhány járatot.
Szóval kérem nem elégedettelenkedni kell, hanem büszkének lenni kimagasló eredményeinkre. Mert ahogy már egy alkalommal javasoltam dúdolgatni, náluk igenis jólét van. Ugyanis az egekbe szökött országunk krumplileves-indexe, vagyis hogy mennyi krumplilevest főzhetünk egy havi munkabérből.  Aki nem hiszi, olvassa el a cikket ehun e!

Nem panaszkodni kell hát, hogy jaj de rossz nekünk, hanem falni a krumplit. Mert mégiscsak ellentmondásos, hogy míg 1960-ban 5403 adag krumplilevest ehetett az átlagfogyasztó, 2010-ben pedig már 11407 adagot havonta; addig az éves burgonyafogyasztás 97,6 kg/főről 60,8 kg/főre esett vissza!


7 megjegyzés:

Éva írta...

Örömmel jelentem hogy én személy szerint javítom az átlagot mert imádom a krumplit!

Krumpliföld írta...

Nekem valahogy csak 1 adag jött össze a héten :-( na de majd...

Ferkó írta...

Egyetértek,küldök egy felmérést érdekességképpen:

http://aztadom.blog.hu/2011/07/02/justin_bieber_vs_egy_krumpli

netuddki írta...

Ferkó: Üdvözöllek a virtuális burgonyszállító hajó fedélzetén, és köszönöm a hasznos felmérést.
Nem véletlen, hogy a krumpli toronymagasan vezeti a felmérést, ráadásul a krumpli fogyasztása lényegesen egészségesebb, mint az összehasonlított személyé...
Krumpliföld, ne aggódj, nem látszik...
Éva, szóbeli blogszerkesztői dicséretben részesítelek, amiért javítod az átlagot.

Krumpliföld írta...

Nem kell az embernek ellenség, elég egy ilyen tesó is :-P

Névtelen írta...

Én is átlagjavító vagyok, akkor nekem is jár a dicséret??
Suzy

netuddki írta...

Nem, neked a szád jár... :-))