2015. január 26., hétfő

Új szolgáltatás a blogon - Egyben játék...

Ahogy azt nemrég megígértem egy nagy sikerű bejegyzésemben, íme, itt a beharangozó arról az új szolgáltatásomról, mellyel minden burgonyafogyasztó jobban meglepheti azt, akit csak akar, mintha mostantól kezdve krumpli helyett csak rizst enne.
(Előtte egy rövid magyarázat a fenti nagy sikerű bejegyzéssel kapcsolatban: nem azért nagy sikerű, mert nagy sikere volt, hanem úgy kell érteni a nagy sikerűt, hogy nagy nehezen sikerült valamit összehoznom...)

No de a lényeg, a burgonyafogyasztók részére biztosított új szolgáltatásom a következő:

Talán van olyan személy az ismeretségi körödben, akinek a megörvendeztetésére nem sajnálnád 
  • 1 kiló vetőkrumpli, vagy
  • 3 üveg sör, vagy
  • 1 normális adag (azaz minimum 4 gombócnyi) fagyi, vagy
  • 3 liter (ha ilyen tempóban csökken az ára, akkor 4 liter) üzemanyag árát
Ha tudsz ilyet, ne habozz, rendeld meg képeslapíró szolgáltatásomat.

Az meg miféle burgonyabetegség? - kérdezheted.

A válasz egyszerűbb, mint hinnéd:
Az általad kiválasztott személynek én írok egy képeslapot. Persze ne valamilyen sablonos, bármely postán vagy írószerboltban kapható lapra gondolj, hanem az 1950-60-70-80-as évekből való régi lapra, ami ma már nem kapható kereskedelmi forgalomban. 
A lapot te választhatod ki, együttműködő partneremnél jelenleg Afrikától Ceylonon át Ausztráliáig széles választékból válogathatsz. Magyarországi települések irdatlan mennyiségben. Ha valamilyen motívumot szeretnél, az sem gond, beszerezzük. (A választék nemsokára kikerül a bal oldali oldalsávba)
A lapot én írom meg, a blog szerkesztésének stílusában. (Előtte persze jóváhagyatom veled.) Én postázom zárt borítékban, lehetsz te a feladó; de ha kéred, az én nevem szerepel feladóként, így még izgalmasabb lesz a címzettnek, amíg kibontja, hogy mit is kaphatott.

De ami a lényeg, megtudja belőle, hogy gondoltál rá. Mindezt teljesen váratlanul és meglepetésszerűen.

Sablonos irományokat (névnapi, születésnapi, ünnepek, stb.) nem vállalok, ez a szolgáltatás teljesen személyre szabott. Nem lesz két egyforma szövegű képeslap (ahogy nincs két egyforma krumpli sem).
Ha van valami kívánságod, esetleg történet, amihez kapcsolódjon a lap írása, e-mailben egyeztetünk.

Mindezt a fenti szerény díjazásnak megfelelő áron tudom biztosítani.

Ha a fentiek felkeltették ez érdeklődésedet, írj egy e-mailt a blog hivatalos e-mail címére: 

Ha kérdésed van, itt is megteheted, megjegyzésként.

Most gondold végig, szeretnél-e egy képeslapot küldeni a volt osztálytársadnak, szomszédodnak, főnöködnek, esetleg anyósodnak (vagy akár saját magadnak mondjuk az nem lesz meglepetés) - az első, a hetedik, és a tizenhetedik személy, aki szeretné igénybe venni a képeslapküldést, most díjmentesen teheti meg.




6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tehát ha én vagyok az első, vagy a hetedik, akkor ingyen írsz helyettem lapot, jól értem?
És honnan tudom, hogy hányadik vagyok?
Csak mert esetleg íratnék egy volt osztálytársamnak.

netuddki írta...

Jól értetted. (ez benne a játék)
Onnan tudod, hogy hányadik vagy, hogy közölni fogom.
Részletekért írj e-mailt.

pövö írta...

Érdeklődni szeretnék, hogy a felsorolt listában szereplő "termékekkel" is lehet-e fizetni a szolgáltatásért? Azaz amennyiben én postázok 1 kiló vetőkrumplit, 3 liter üzemanyagot, 3 üveg sört vagy 4 gombóc fagyit, cserébe igénybe vehetem a képeslapküldő szolgáltatást?

netuddki írta...

Természetesen lehet, de ez lényegesen drágább, ráadásul az üzemanyagot nem is hozza el a posta.

Névtelen írta...

Ha külföldre szeretnék íratni valakinek, az megoldható?
Köszike: Ani

netuddki írta...

Természetesen lehet külföldre is, d e az kb. negyed kiló vetőkrumpli árával drágább.
A szolgáltatás jelenleg elsősorban Magyarország területére, és igény szerint a Föld más országaira érvényes.
Ezenkívül lakik még néhány ember a nemzetközi űrállomáson, a részükre történő képeslapküldés megoldásán még dolgoznom kell (de szerintem ők úgysem tudnak magyarul...)