2011. február 15., kedd

Ferenc Ferdinánd esete a B6 vitaminnal, avagy célba ért a krumplis gyűrű



A tisztelt blogolvasók, egységben a képeket nézegető személyekkel, bizonyára jól ismerik a baloldali fotón látható kedves, antipatikus fiatalembert. Tudom, vannak olyanok, akik azt gondolják, hogy ez csakis én lehetek fiatal koromban, de nem ez a helyzet. Ő Gavrilo Princip, az I. világháborút kirobbantó merénylet elkövetője, melyet a Mlada Bosna (Ifjú Bosznia) ifjúsági szervezet egykori tagjaként a Crna Ruka (Fekete Kéz) szerbiai titkos szervezet segítségével követett el.
És itt el is érkeztünk a napi bejegyzés aktualitásához, a továbbiakban mindenki kikövetkeztetheti, miért jutott eszembe Gavrilo és a Fekete kéz. (A blog további bosnyák kötődéséről az új olvasók olvashatnak ehun e.)

Örömmel tájékoztatom a tisztelt burgonyafogyasztókat, hogy a legutóbbi játék egyik fődíja, a burgonyás gyűrű megérkezett boldog nyerteséhez, Moorgithoz, aki "a búkott szakácsnő". Az alábbi fotókon látható, amint a krumplis gyűrűvel felékesítve magát éppen olvasóink kedvenc ételét, az ebédet fogyasztja (cigánypecsenye, természetesen krumplival).

Külön szeretném megköszönni mindazoknak, akik önfeláldozó közreműködésükkel hozzájárultak ahhoz, hogy e jeles eseményről beszámolhassak:
Köszönöm először is és elsősorban saját magamnak, aki elterveztem, hogy intézkedem burgonyás ékszerek készíttetéséről.
Másodszor köszönöm Noéminek, aki elkészítette az ékszereket, ezáltal elnyerte a blog hivatalos burgonyáskitűzőkészítője címet.
Harmadszor köszönöm ismét csak saját magamnak, hogy meghirdettem a játékot.
Negyedszer köszönöm mindazoknak, akik beneveztek a játékba.
Ötödször, de nem utoljára köszönöm szerény személyemnek, aki voltam olyan kedves és kisorsoltam a nyerteseket.
Hatodszor ismét csak Noéminek (neki egyébként immár másodszor), aki szakszerű és korszerű csomagolásban a Magyar Posta részére átadta továbbítás céljából. (Itt meg kell említenem azokat a szakembereket, akik részt vettek a B6 vitamin felfedezésében, nekik külön köszönöm fáradozásukat.)
Hetedszer (egyszer kimaradtam, sebaj...) köszönet Lacinak, a postásunknak, aki a küldeményt továbbította a postaládánkba.
Nyolcadszor köszönet saját magamnak, hogy hazaérkezvén megkérdeztem a családtagjaimat, nem jött-e csomagom, mire mondták, hogy de (amit ezúton is köszönök nekik).
Kilencedszer ismét csak magamnak (helyreállítva az egy főre jutó köszönetarányt), hogy a gyűrűt a legnagyobb titoktartás mellett átadtam Jámborka néninek.
Tizedszer köszönet Jámborka néninek, aki még a havazás előtt halált megvető lustasággal átkerékpározott abba a távoli intézménybe, ahol átadta a gyűrűt a nyertesnek.
Tizenegyedszer köszönöm Moorgitnak, a "Búkott" szakácsnőnek, hogy lehetőséget biztosított a fotók elkészítésére Jámborka néninek (ezzel magyarázatot kaptunk azok minőségére is), akinek külön köszönet ezért (tizenkettedszer), és azért is tizenharmadszor, hogy a fotókat eljuttatta részemre.
Tizennegyedszer köszönöm saját magamnak, hogy e bejegyzést közzétettem.
Végül, de nem utolsósorban köszönöm magamnak, hogy a fenti viszontagságok ellenére is mindvégig tartottam magamban a lelket, azt hiszem, ezt sosem fogom tudni meghálálni saját magamnak, de nem is ezért írom a blogot, hanem mert nem vagyok normális.

Csak úgy mellesleg említem meg, hogy tart még a játék a krumplis nyakláncért, amiért ezúton is hálás vagyok e blog szerzőjének, köszönöm, köszönöm!!!

11 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

A mi postásunk is Laci.
Noémi nagyon ügyes!
Jámborka néni szorgalmas kerekespáros.
A képeket viszont nem látom. Nyissam ki a szemem, vagy feltöltöd újra, vagy?

netuddki írta...

Most már elvileg kiválóan látható...

Krumpliföld írta...

1 rossz hír nekem, meg egy rosszabb Nektek Tenkes-hegy aljaiak :)))

Én sem látom a képeket :( 404 error Gmail-t ír rá :(

Április 5-től 25-ig hetente 2x, egyik héten 3x meglátogatom a Zenthe Ferencről híres várost és találkozom Moorgitommal, Jámborkámmal és Mr. Netuddkivel :)

Jámborka néni írta...

Tisztelt Blog Köszönetnyilvánítási és fotó láthatatlanság biztosítási alosztálya!

Szerintem direkte nem lássuk az én szuper dokumentáló fotóimat,ez az ellenség megtévesztése miatt van,vagy azér,mer ma szolgáltató váltás történt nálunk????Pedig a tíz dioptriás szemüvegem is feltettem,de hjába....Akkó ezt kinek köszönjük meg?!!

Jámborka néni

Névtelen írta...

Én látom, csak azt sajnálom, hogy nem az én kezemen...
Gratulálok a nyertesnek.
Suzy

Krumpliföld írta...

Én is látom, mert Jámborkám priváte elküldte :)
Amúgy is jó a szíve, de most aggódik, hogy kiszekálom 3 hét alatt a munkahelyén. hehe :))) (nem is vagyok olyan)

Névtelen írta...

Főnök úr, nem mondja komolyan, hogy egész héten ezen az egy árva bejegyzésen kell sínylődnünk?? Tudom, nem kívánságműsor, de ennél azért nagyobb aktivitást kérünk! Ha most így elhanyagolja az olvasóit, mi lesz, amikor beindulnak a krumplivetési munkák??
Szedje össze magát! Szerelmes, vagy más hasonló szerencsétlenség váltja ki ezt a passzivitást? :-))
Suzy

Névtelen írta...

Azért szép hetet mindenkinek.
Suzy

Moorgit a búkott szakácsnő írta...

Tisztelt Igázgató Úr!Az én gépem kiváló,nem dobom sehova!A legújabb Visszta!(nem asztala,csak széke)Nem tudom a képeket megjeleniteni!Már új szemüveget is csináltattam!Ne ijedjen meg senki már éppen esedékes volt!)Drága pénzen krumplis ebédet vettem,modelt álltam!Vagy az is lehet hogy ültem!A kezemet is adtam!Ami már nagyon régen történt meg velem!A fél ebédemet megtéríttetem a Jámborka nénivel!Azért nem az egészet,mert a képek sikerűltek!Ugyhogy ezek után ugy gondolom az Igázgató úr gépe lehet talán már múzeumi darab!Hathatós segíííítséget kérek!Esetleg ötletként,nem lehet hogy a feltöltés húrkatőltővel jobban menne!Maradok tisztelettel!A GYŰRŰ ÚRNŐJE!

Krumpliföld írta...

Csatlakozom, SŐT szítom a lázadást. Én a Jámborkámtól kapott képeken látom csak, itt nem. Nem foszthatjuk meg az olvasókat - azokat meg pláne nem, akik csak a képeket nézegetik! Még ha nem is kívánságműsor... megjegyeztem :)

Macskaköröm írta...

Szintén nem látom a képet!Nem értem miért nem tölti fel újra a Főnök Úr???!