2011. július 31., vasárnap

A legjobb péksütemény - Somogyi kifli




Amint arról már értesítettem a tisztelt burgonyafogyasztókat, a blog Vezérigazugatótanácsa teljes létszámban megtekintette a közelmúltban Keszthelyen megrendezett Burgonyafesztivált. Az egyetlen látnivaló a keszthelyi székhelyű Burgonyakutatási Központ standja volt, ahol megtekinthettük a legfinomabb péksüteményt, a Somogyi kifli nevű burgonyafajtát, mely a mellékelt fotón is látható.








Más burgonyafajtákat is láthattunk, egy kis ízelítő az alábbi fotókon.
Katica
Balatoni Rózsa

















Azt is meg kellett állapítanom, hogy ezen a településen más értelmes látnivaló a Burgonyakutatási Központon kívül nincsen, ráadásul minden sártócsa mellé kitettek egy-egy parkolóautomatát, így nehéz a költséghatékony parkolás megoldása. Erre való tekintettel a Vezérigazugatótanács a települést ellenjavallott turisztikai célpontnak nyilvánítja. A parkolási rendszerről megfogalmazott hivatalos álláspontunkat pedig az alábbi hattyúról készített fotó útján juttatjuk kifejezésre:

12 megjegyzés:

Krumpliföld írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

CenzorálgatunK, hmm??
Szerintem Keszthely szép város, biztos, hogy ott voltatok?
Suzy

netuddki írta...

Nem én voltam, ha én beindítom a radírt, nem marad nyoma a bejegyzésnek.
Keszthelyt meg nem ajánlom, és kész.

Névtelen írta...

Igenis szép, nem vitatkozom! :-)
Suzy

netuddki írta...

Szép vagy sem, akkor sem ajánlom!

Névtelen írta...

Nem úgy akartad írni:" Szép vagy, akkor sem ajánlom!" :-)))
Akkor is szép! És szép hétvégét mindenkinek.
Suzy

netuddki írta...

Szép vagyok, de Keszthelyt akkor sem ajánlom!

netuddki írta...

Na ugye, hogy megint igazam van!

Névtelen írta...

Nincsen, lehet, hogy szép a főnök úr, de Keszthely sokkal szebb!
Suzy

Névtelen írta...

Na, ugye, mégis nekem van igazam! :-))
Suzy

netuddki írta...

nem, nem és nem!

netuddki írta...

Azért Osijecko tényleg hiányzik: Már biztosan megállapította volna, hogy legszívesebben kiirtaná az összes hattyút!