2010. október 25., hétfő

Talános kérdés

Mert lehetne találós kérdés is, vagy talányos kérdés, de egyik se nem, viszont talános, azért, mert aki megpróbál rá válaszolni, lehet, hogy így válaszol:

Talán (itt következik, az amire a megoldás nyitjaként következtetni bátorkodik a megfejtő)?

Talán (na ugye, hogy talános!) ennyi elég is volt megjegyzésként érdeklődésfelkeltésileg, jöjjön a kérdés:

Hová megyek ma későn délután, ráadásul mit csinálok ott? (A családtagjaimat nem ér megkérdezni élőszóban, távközlési, vagy elektronikus formában, mert úgy könnyű!)

Könnyítésképpen felteszek egy fotót, ezen a nyomon tessenek elindulni.



(Nem tudom, mit esznek, nem zárható ki, hogy krumplit, de ez most nem oszt, nem szoroz, nem hatványoz.)

24 megjegyzés:

Névtelen írta...

Énszerintem valaki biztossan meg hívott vacsorázni, lehet hogy a jámborka néni.
Osijecko

pityókatutujája írta...

Hát én aztat nem tudom, de ahogy holide-holoda vonatkoztatok már hosszú másodpercek óta, énszerintem... arra gondolok, hogy az sem nincsen kizárva, hogy krumpli. Töröm a fejemet továbbá és azon gondolkottatom a nyakamon lévő hólyagot, hova mehet.

Burgonyabanya írta...

Szerintem krumplibetakarításon vesz részt.

Krumpliföld írta...

Szerintem filmet forgatnak Siklóson a várkörül és kell egy bajszos statiszta aki a kakastollast eljátssza, vagy a labancot....

Jámborka néni írta...

Azé a Tenkes Kapitányának nincsen bőrkabátja,csak akkor ha Buci bácsi és Cs.P.játssza....(:az utóbbi mehet csak maximum Jámborka nénihez goombát enni vacsorára,Más nem hivatalos!:)szerintem Mohácsra mennek....Itten Agárdy Gábor és mintha Szabó Gyula szerepelne a képen..az pedig a Dunaji Hajósban vala..és mivan a Duna mellett,hát az amirű írtam!!!

Jámborka néni

Névtelen írta...

Ez nema dunai hajós, az bisztos, ez valami máűs téma lehet, mer látcik a kapunkereztül hogy ezek valami pusztába vannak. Deviszont a hátsó ember az a Görbe Sándor vagy János, aszt megismerem.
Osijecko

MacccHiano Koimbrá Dellá Koronijjá Ijázvédó írta...

Naelő a megfejtéssel, necsigázzon Edlington.

Krumpliföld írta...

Osijecko, az ott a János a Nórika apukája, tudja, a karatés Linda.

Wagner és a Többiek írta...

Meddig húzza még az idegeinket? Tiszta lyuk az oldalam.

Pepita Ofélia írta...

Még jó,hogy én sose nem vagyok kíváncsi!!!!!

Pepita Ofélia

Névtelen írta...

A darutollas sapkájú pedig Latinovits.
De nem tudom, hol voltál.
Suzy

Burgonyamező írta...

Amikor a film készült, még sehol. Most meg a Filmmúzeumban.
Mongyaaaaaaaaaa máááááááááááá :)

netuddki írta...

Nem mondom.

Elvirácska írta...

Akkor írja

Moorgit a búkott szakácsnő írta...

Megfejtés:Szegény legények 1965,Nagy Alföld!Dzsipieszt bekapcsolni mert a terület nagy!El ne téveggyen!

netuddki írta...

Moorgit: Büszkék vagyunk Rád, hogy felismerted, honnan van a fotó. Annyit azért helyesbítenék, hogy nem 1965, hanem 1966.
De nem az Alfődön voltam, csak terveztem, hogy megnézem e remek művet, de aztán mégsem úgy lett.
Mindenesetre a Vezérigazugatótanács szóbeli dicséretben részesít, és megállapítjuk, hogy neved ellenére igenis noooormális tetszel sziveskedni lenni.
Javaslom, feltétlenül nevezz be a játékba.

netuddki írta...

Sőt, először arra gondoltam, lenne egy rovat, Normális olvasóink jegyzéke címmel, ahova elsőként Téged tennénk ki, de aztán meggondoltam magam, mert biztosan rossz lenne ott neked egyedül.

Moorgit a búkott szakácsnő írta...

Kikérem magomnak eme sértést!,méghogy én nooormális vagyok?A környezetem tudna erről beszélni!

netuddki írta...

Igazad van, J. néni már mesélt Rólad épp eleget.....

Piszok Alfréd írta...

T Netuddki, na brávó... így kell összeugrasztani a kolléganőket. Én se csinálhattam volna jobban :D

Névtelen írta...

Kezdem nem érteni...
de máig sem nyilatkozott a főúr, hogy hol járt?
(Nem mintha érdekelne...:-))
Suzy

netuddki írta...

Hát jó, ha senkit nem érdekel, akkor inkább másról írok.

Macccho Huan de Koimbra Iazvédo írta...

Aztaleborultszivarvégét... ki vele, ne titkold.

Don Fülig írta...

Na kivele!