2010. június 1., kedd

Lezárult a verspályázat + auktuális hírek

Lezárult a blog első verspályázata.
A legjobb, valamint a legfárasztóbb műre 2010. június 15.-én 23.59. percig lehet.
Az eredeti művek olvashatóak ehun e.

Aktuális híreink:
Blogunk hivatalos e-mail címére megkeresés érkezett a kocsordi Fogarasi Árpád Általános Iskola 5.b. osztályának közterületrongáló szakkörétől, melyben kérik, hogy korunk kiemelkedő személyiségének, Jámborka néninek a hivatalos élettörténetét közöljük.
Kérésük történelmi szükségszerűségét alátámasztja az a sajnálatos tény, hogy a gugliba beírva a "Jámborka néni" kifejezést, csak csekély számú találatot kapunk. (A t. blogolvasók, valamint azok, akik csak a képeket nézegetik, bizonyára sejtik, hogy e találatok közt az első helyen a http://www.krumplilekvar.blogspot.com/ szerepel) Az előzőekben említett hiányosság miatt a szakkör tagjai nem tudnak indulni egy pályázaton, melynek témája egy legalább 100 éve született híres magyar híresség bemutatása.
Blogunk Vezérigazgatótanácsának Kultúráltsági Műveltségi Főosztályának Intelegencijanövelési Alosztálya természetesen támogatja a fiatalok történelmi személyek jobb megismerésére irányuló törekvéseit, így örömmel tájékoztatjuk olvasóinkat, hogy hamarosan folytatásokban közöljük Jámborka néni hivatalos élettörténetét.

Addig is mindenkinek jó étvágyat kívánok a legfinomabb krumplis ételhez, az ebédhez!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kocsordi Fogarasi Árpád Álltalános Iskola 5.b. osztály tanulóinak: a mai napon az esti órákban felrakom ide Jámborka néni hiteles élettörténetét! Addig is türelmet kérek!

Szép napot, György.

Névtelen írta...

Tisztelt Igazgató Tanács!

Köszönöm a bizalmat!Majd az élettörténet átolvasása után az esetleges beleegyezésemet és aláírásomat adom az életrémtörtetőénetem kiadásához.De csak akkor ha szépeket írnak rólam!

ö.Kondorosi Kerek Ernőné Jámborka néni

Névtelen írta...

Tisztelt Igazgató tanács Nagy Netuddki Vezére és Igazgatója!

Azért én abba nem nyugszom bele,hogy ilyen rugalmatlanul lezárta a pályázatot!
Több ok miatt is:

1.Tegnap egész nap kacsát kopasztottam és töltöttem,no meg menüsort csináltam a krumplileves pályázatra,majd lefényképeztem és elküldtem .De nyugodt lehet a vezérigazgató úr még küldök!

2.Ez okból kifolyólag naphosszat erőlködtem,de nem szállt meg az ihlet!Ehhez valami csoda kellene,deviszont utána boldoggá és szentté ne avassanak!

3.A népes retyerutyámból jelezte egy FONTOS SZEMÉLY(nem vonat),hogy elkészült a verse…Úgy tudom a kapcsolatot is felvették Önnel,de kíméletlenül elutasította őket,nem hatotta meg Önt az a tény,hogy nincsen internettyük(én vagyok az egyetlen kibernetikussuk),van két neveletlen gyermekük,egy nevelt kutyájuk,aki másodmagával szoptat a családban,mer ugye kiskutya is van….A pályázatot úgy néz ki ma hozzák be és ha törik,ha szakad,ha esik Párizsban az eső én akkor is Taft hajlakkot fogok használni a szép kontyomra!

4.A Krumplciót fogom alkalmazni,mint egyetlen lehetőséget,hogy a vers pályáztatásra kerüljön.A vastag borítékot az ímél címére fogom küldeni!Tisztelettel:

ö.Kondorosi Kerek Ernőné Jámborka néni